Cel marki to powód, dla którego Twoja firma istnieje, który ma większe cele i motywacje niż zyski. Jeśli przyjrzysz się niektórym markom, które odpowiednio wdrażają treści oparte na celu, nie będziesz mógł nie zauważyć różnicy w stosunku do innych firm w branży.

Na przykład, Dove zawsze tworzy inspirujące treści, które potwierdzają poczucie własnej wartości kobiet, podkreślając, że prawdziwe piękno kobiet jest głębokie jak skóra. Ich kampania contentowa obraca się w dużej mierze wokół kształtowania pozytywnego wizerunku ciała kobiet. Tego typu kampanie sprawiają, że marka jest lubiana przez kobiety, które stanowią główną grupę docelową klientów Dove. Treści Dove doskonale pasują do ich produktów do pielęgnacji ciała, co sprawia, że ich kampanie są uzasadnione i istotne dla konsumentów. Co najważniejsze, Dove łączy się ze swoimi klientami na poziomie emocjonalnym, mając na uwadze cel, który wpływa na nich na głębszym poziomie osobistym. Kobiety czują się wzmocnione, kiedy kupują produkt Dove.

Ulepsz swoje wezwania do działania

Tworzenie lepszych wezwań do działania (CTA) odnosi się nie tylko do treści, ale do całego Twojego biznesu. Wyzwaniem dla marketerów jest jednak to, że CTA można wykonać na wiele sposobów, co również sprawia, że trudno jest je dobrze wykonać.

Oto kilka wskazówek, których możesz użyć, aby stworzyć bardziej efektywne CTA, które skłonią ludzi do zrobienia tego, co chcesz:

  • Odnieś się do jasnej, naglącej potrzeby
  • Dodaj poczucie pilności
  • Używaj mocnych słów
  • Bądź konkretny

Jak zaznacza https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/, czasami najlepsze CTA nie tylko sugeruje ludziom, co mają zrobić – ono jasno mówi im, co mają zrobić z wyraźną bezpośredniością.

Należy pamiętać, że nie ma jednej uniwersalnej metody tworzenia idealnego CTA. Każdy biznes jest inny i ważne jest, aby testować różne CTA, aby dowiedzieć się, które z nich działają najlepiej dla Twojej marki.

Zaoferuj coś unikalnego (lub zastosuj unikalne podejście)

Pamiętaj, że masz do czynienia z silną konkurencją i naprawdę nie możesz sobie pozwolić na oferowanie typowych treści, jeśli chcesz się wyróżnić. Nie bój się zainwestować więcej czasu w tworzenie bardziej wartościowych treści, takich jak wywiady czy piękne infografiki. Chociaż ich tworzenie jest zdecydowanie bardziej czasochłonne, ludzie wiedzą, że oferują one bogactwo informacji, których nie znajdą nigdzie indziej. Nie myśl tylko o unikalnych typach treści. Zastanów się nad świeżym spojrzeniem na stary, często poruszany temat.

Wykorzystaj narzędzia ułatwiające dzielenie się treściami w mediach społecznościowych

Jeśli do tej pory nie korzystałeś z narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, to zdecydowanie brakuje Ci doświadczenia. Istnieją dziesiątki różnych dostępnych narzędzi, a niektóre z nich są nawet darmowe. Jeśli jednak szukasz potężnego i niezawodnego narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, sugerujemy użycie Buffera, Hootsuite lub Agorapulse. Korzyści płynące z używania tych narzędzi sprawiają, że jakakolwiek cena, którą musisz zapłacić za usługę jest tego warta – https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/ . To dlatego, że eliminują one wiele żmudnej pracy ręcznej, takiej jak otwieranie różnych platform i umieszczanie aktualizacji jedna po drugiej.

Ponadto, jest to świetny sposób na zarządzanie relacjami z klientami i odpowiadanie na komentarze w usprawniony sposób. Kolejną zaletą jest możliwość szybkiego i łatwego śledzenia odpowiednich słów kluczowych.

Wiążąc wszystko razem

Usprawnianie kampanii content marketingowej nie musi być męczarnią. W rzeczywistości, kroki są wystarczająco proste, zwłaszcza jeśli wykonujesz je w sposób systematyczny. Sugerujemy stworzenie listy kontrolnej dla wszystkiego, co uważasz, że musisz zrobić, aby upewnić się, że Twoje treści naprawdę przemawiają do grupy docelowej. Pamiętaj jednak, że nie każda firma jest taka sama. Twoja lista kontrolna prawdopodobnie nie będzie wyglądać jak lista kontrolna innego biznesu i to jest w porządku. Nie bój się wypróbować różnych podejść i zebrać dane, które pozwolą Ci podjąć odpowiednie działania. W ten sposób będziesz mógł wdrożyć to, co działa najlepiej i tworzy najlepsze wyniki dla Twojej marki.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here